مزايای طراحي سايت در تبريز
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

در این مقاله به 13 مورد از مزایای طراحی وب سایت درتبریز برای رونق كسب و كار شما می پردازیم.

آیا شما صاحب یك كسب و كار هستید در صورتی كه وب سایت ندارید؟اگر پاسخ شما بله است تقریبا می توان گفت شما كسب و كاری ندارید . در این دوران مدرن ، افراد و شركت ها برای كسب اطلاعات بیشتر در اینترنت هستند.

به نظر شما چرا مردم از یك وب سایت بازدید می كنند؟

در درجه اول برای پیدا كردن اطلاعات. و اگر شما در دنیای كسب و كار هستید، اطلاعات حیاتی است. شما نیاز به یك وب سایت دارید كه اطلاعات خودتان را در اختیار مشتری هایتان قرار دهید.

در ادامه فقط چند نمونه از مزایای طراحی وب سایت برای كسب و كار شما بیان شده است .

ارزان بودن
آیا تا به حال تبلیغ كسب و كار خود را از طریق شكل های مختلف مانند رسانه های چاپی، رادیو، تلویزیون و یا وسیله های دیگر انجام دادید ؟ این كار به هزینه بالایی نیاز دارد .مشخص است كه سرمایه گذاری در تبلیغات لازم است، اما تبلیغات از این طریق به هزینه ی زیادی نیاز دارد . طراحی سایت برای ترویج شركت شما ارزان تر می باشد. بسیاری از نمونه هایی از تبلیغات آنلاین در اینترنت گاهی اوقات رایگان می باشد.

تبلیغات
راه های بسیاری برای تبلیغ محصولات و یا خدمات از طریق اینترنت وجود دارد. یكی از نمونه های تبلیغات ، از ویژگی های تبلیغات ارائه شده از طریق فیس بوك است. یكی روش دیگر سئو در طراحی وب سایت می باشد . یكسایت با سئو مناسب یك مزیت بزرگ برای كسب و كار شما می باشد .رتبه بالا برای سایت موجب افزایش فروش و سود بیشت شما خواهد شد .

رضایت مشتریان
طراحی وب سایت برای شركت یا فروشگاه شما موجب رضایت مشتریانتان خواهد شد و منجر به راحتی آنها خواهد شد .زیرا در اكثر مواقع بازدید از یك وب سایت به جایی رانندگی با ماشین و رفتن به مكان فروشگاه و گشتن برای یافتن محصول مورد نظر راحت تر خواهد بود .همچنین آنها هنگامی كه تنها نیاز به دانستن اطلاعاتی از یك محصول داند و قصد خرید ندارند به راحتی و به صورت آنلاین می توانند این كار را انجام دهند .

افزایش مشتریان

طراحی سایت باعث افزایش مشتریان شما می شود زیرا برای مثال در صورت داشتن یك فروشگاه در تبریز ، فروشگاه تنها در تبریز دارای محبوبیت و مشتری خواهد بود اما در صورت طراحی وب سایت در تبریز ، سایتشما نه تنها در خارج از شهرستان بلكه در سراسر جهان می تواند محبوب واقع شود . اینترنت یك جامعه جهانی تشكیل داده و با طراحی سایت كسب و كار شما در تمام جهان قابل مشاهده خواهد بود.

دسترسی به اطلاعات

در صورت طراحی وب سایت برای كسب و كار خود ، شما می توانید همه چیزی كه در آن اتفاق می افتد را پیگیری كنید . شما حتی می توانید تعداد بازدید مشتریان از سایتتان و محل زندگی مشتری ها و تعداد افرادی كه از مطلب منتشر شده ی شما بازدید كردند و اطلاعات از این قبیل را به راحتی مشاهده كنید . همچنین به روز رسانی یك مطلب در طراحی سایت در مقایسه با روش های دیگر مقرون به صرفه می باشد .

منبع :مزایای طراحی سایت در تبریز





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت در تبریز , طراحی وب سایت در تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: